BlueCielo Slider 1300x300

Accruent Meridian

Software pentru gestionarea informatiilor despre active

Accruent este o companie globala de software care ajuta organizatiile sa obtina performante superioare prin optimizarea gestionarii resurselor fizice. Peste 10.000 de clienti globali se bazeaza pe solutiile Accruent pentru a reduce costurile ascunse, pentru a extinde ciclurile de viata ale echipamentelor, pentru a-si proteja marcile, pentru a asigura respectarea reglementarilor si pentru a-si îndeplini obiectivele organizatiei.

Aplicatiile software ECM si solutiile de integrare a sistemelor permit optimizarea preluarii, controlului, gestionarii si partajarii datelor tehnice si a informatiilor aferente în cadrul întreprinderii. In ansamblu, aceasta înseamna costuri administrative mai mici, o capacitate de operare mai mare, timpi de executie mai scurti si conformitatea cu legislatia.

Industria 4.0, digitizarea, gestionarea schimbarii, transformarea digitala - termeni care sunt pe buzele tuturor chiar acum. De ce? Datele sunt una, daca nu problema centrala. Exista potentialul acolo unde know-how-ul se ascunde. Multi angajati doresc acces la mai multe date legate de munca.

Accruent Meridian este o solutie de gestionare a documentatiei ingineresti care permite companiilor din mai multe industrii sa isi optimizeze procesele de afaceri legate de crearea, colaborarea si distribuirea documentelor tehnice si a desenelor. Aplicatia permite gestionarea flexibila a reviziilor, sprijina fluxul de lucru pentru proiecte sau documente intr-un mediu „vault”, sigur si securizat.

Accruent Meridian este o solutie scalabila, permitandu-va sa dezvoltati mediul de gestionare a documentatiei tehnice o data cu nevoile in permanenta schimbare ale companiei dumneavoastra. Flexibilitatea, posibilitatile multiple de configurare si arhitectura deschisa a platformei consolideaza eficienta operationala a afacerii.

Solutia sprijina colaborarea interna si externa via web si permite alegerea bazei de date dorita de la cea proprie, Hypertrieve la Microsoft SQL sau Oracle.

BlueCielo in control

IN CONTROL

Prin crearea unei "surse unice de date" care sa centralizeze informatiile in scopul evitarii reparatiilor costisitoare, intarzierilor, accidentelor si opririlor din cauza evenimentelor neprevazute.

BlueCielo conform

CONFORM

Prin mentinerea integritatii datelor asigurand un risc redus si un control necesar unei auditari facile.

ALINIAT

Prin impunerea unei colaborari care sa conecteze compania la nivel de enterprise, inclusiv prin gestionarea ingineriei simultane, includerea contractorilor externi si procesul de handover.

BlueCielo Informat

INFORMAT

Prin utilizarea de rapoarte pentru a analiza performanta si a lua decizii mai bune.

Functionalitati principale:

  • Controlul procesului de proiectare
  • Integrare multi-CAD
  • Integrare Office & email
  • Fluxuri de lucru pentru documente
  • Managementul procesului de revizie
  • Managementul fisierelor referentiate
  • Cautare & preluare de informatii
  • Vizualizare, verificare & comparare
  • Inginerie simultana
  • Controlul trasabilitatii
  • Colaborare in cloud
  • Rapoarte pe proiect
  • Audit
  • Rapoarte audit
  • Managementul versiunilor
  • Complet Configurabil
  • Managementul activelor (Asset)
  • Managementul performantei
  • Conformitatea cu reglementarile
  • Managementul datelor Master
  • Managementul modificarilor
  • Managementul documentatiei transmise tertilor
  • Commissioning & Predare
  • Conectarea Mentenantei cu Ingineria

Module Meridian

Clienti Platforme Extensii

Construit pe Microsoft Azure, Meridian Cloud ofera servicii cloud certificate si securizate, cu o fiabilitate maxima si disponibilitate globala. Adoptia este rapida si usoara prin cele mai bune practici integrate pentru standarde de gestionare de date si fluxuri de lucru. Economisiti bani prin reducerea drastica a cheltuielilor IT locale si a cheltuielilor de implementare, precum si transferand bugetele de la CAPEX la OPEX.

BlueCielo Cloud Photo

Meridian Cloud

 

 

  • Acces la nivel global
  • Viteza de adoptie
  • Intotdeauna actualizat
  • Reducerea costurilor pentru IT
  • OPEX vs. CAPEX
  • Securitate certificata
  • Garantarea calitatii serviciului

Extinderea platformei cu functionalitati avansate si integrare prin intermediul unui server local. Integrare cu alte sisteme de business critice care sa creasca interoperabilitatea si sa mareasca eficienta. Suport pentru tipurile de informatii avansate, cum ar fi integrarea CAD 3D si BIM, precum si fluxuri de lucru auditate cu semnaturi electronice disponibile pentru a satisface cerintele unei game largi de industrii puternic reglementate.

Meridian Server Logo

 

 

  • Control si acces local
  • Autonomie - ‘Off the Grid’
  • Configurabil la orice nivel
  • Integrare cu sistemele Enterprise Asset Management (EAM): IBM Maximo, SAP EAM si Infor
  • Integrare cu sistemele Enterprise Resource Planning (ERP): SAP, Oracle, Microsoft Dynamics AX
  • Integrare cu sistemele Enterprise Content Management
  • Integrare cu aplicatiile Office: Microsoft Office
  • Integrare cu aplicatiile CAD: familia AutoCAD, MicroStation, Inventor, SolidWorks, Revit si alte aplicatii CAD cu fisiere DWG
  • Semnatura electronica

Gestionarea Calitatii Metadata

Cloud Analytics Concept

Meridian Analytics

 

 

Meridian Analytics ofera vizibilitate fara precedent in metadata documentelor si informatiilor pe care le gestionati in cadrul Meridian.
Raporteaza rapid si eficient calitatea si integritatea datelor si ajuta la planificarea optimizarii lor. Permite navigarea in seturi de date mari functie de timp, locatie, contractor, active si multe altele, pentru a gasi si a diagnostica zonele de optimizare.

Securitate, colaborare in cloud cu partenerii externi si contractorii, fara a oferi acces direct la datele master interne si la fluxurile de lucru.

Acces usor, bazat pe web, pentru a cauta si extrage informatii si pentru a adauga comentarii. Ideal pentru schimbul de informatii din inginerie cu alte departamente, cum ar fi operarea si mentenanta.

Control complet pentru modificarea si crearea informatiilor din inginerie intr-un mediu controlat de proiect. Utilizatorii pot fi manageri de proiectare, manageri de proiect, ingineri si desenatori CAD.

Accesare de oriunde pentru cautare, vizualizare si adaugarea de comentarii prin intermediul dispozitivelor mobile. Participati la fluxul de lucru in timp ce va aflati in afara biroului, pentru a fi mai eficient si a creste productivitatea.