Tranzitia la Named User

Pe 7 mai 2020, Autodesk a inceput lansarea de noi planuri bazate pe named user si retrage pe cele bazate pe numere seriale . La fel ca planurile oferite de majoritatea furnizorilor de SaaS, (Software as a Service) noile planuri sunt concepute pentru utilizatorii named user si ofera o gama larga de capabilitati administrative, de asistenta si de raportare pentru companiile de orice dimensiune.

Beneficiile includ:

  • Capacitatea de a optimiza costurile de licentiere, oferind vizibilitate la datele de utilizare
  • Acces dedicat pentru toti angajatii ori de cate ori au nevoie (nu exista timp de nefunctionare daca toate licentele sunt utilizate)
  • Costuri IT mai mici si administrare mai simpla (nu este necesara administrarea serverelor de retea sau a urmaririi numerelor seriale)

Tranaitia la „named user” | Autodesk

Care tip de licenta este mai potrivit pentru dvs.?

Planul standard este imbunatatirea a ceea ce cunoastem astazi drept abonament cu acces pentru un singur utilizator (single-user) si este conceput pentru persoane fizice si companii mici care au nevoie de instrumente esentiale, cum ar fi:

  • Posibilitatea de a vizualiza si exporta date despre utilizarea aplicatiilor, dupa produs sau versiune.
  • Verificarea in doi pasi a autentificarii pentru a oferi un nivel suplimentar de securitate a accesului utilizatorilor
  • Si asistentă tehnica 8×5 live support unde un client poate contacta un specialist Autodesk care sa-l ajute cu probleme tehnice aparute, in timpul programului de lucru local.

Planul Premium, va fi pentru intreprinderile mai mari care necesita instrumente mai avansate. Clientii din Planul Premium vor avea toate avantajele din Planul Standard, plus:

  • Posibilitatea de a vizualiza si exporta datele de utilizare ale produsului impreuna cu detaliile utilizatorului
  • Autentificare unica SSO (Single Sign-On) pentru acces automatizat si securizat pentru utilizatori
  • Si asistenta tehnica 24×7 live suppot in care un client poate contacta un specialist Autodesk pentru a primi ajutor in probleme tehnice in tot timpul zilei, inclusiv noptile si weekend-urile.

Recomandam Planul Premium pentru clientii care gestioneaza 50 sau mai multi utilizatori.

In majoritatea cazurilor este suficient sa treceti la un plan de abonament standard. Daca considerati ca trecerea la un plan premium poate avea unele avantaje, puteti plati suplimentar sau face upgrade la o data viitoare. Aceste lucruri sunt doar pentru informare, iar detaliile complete sunt așteptate in luna iunie. Anticipam ca va fi un anunt depre o versiune Enterprise. Mai multe detalii veti primi atunci cand le vom avea.

Intre timp, ca parte a planului de tranzitie, Autodesk are o serie de schimbari semnificative, promotii, oferte si planuri de “trade-in” pentru a va ajuta sa faceti tranzitia la „named user„.

Ce se schimba si cand

Planul de tranzitie la named user este următorul:

Cum treci la abonamentul „named user”?


Autodesk va ofera cea mai buna cale de tranzitie catre un abonament „named user” la prima data de reinnoire a abonamentului. In functie de tipul licentei pe care o detineti sunt 5 cai pentru a trece spre abonamentele „named user”:


Pentru clientii cu licente permanente standalone cu „Maintenance Plan” activ, la prima reinnoire inainte de 7 mai 2021, pot transforma o licenta standalone intr-un abonament standard.

Daca utilizati o licenta perpetuă mai veche, aveti ocazia sa economisiti cand treceti la un abonament de un an sau 3 ani la acelasi produs pe care îl utilizati acum sau la un produs de sine stătător, inclusiv o colectie. Vezi oferta detaliata aici.

Pentru clientii cu licente permanente de retea cu „Maintenance Plan” activ, la prima reinnoire inainte de 7 mai 2021, pot transforma o licenta de retea intr-un abonament standard (pentru o licenta de retea obtine un acces la multi-user) la un pret similar cu ceea ce platea in 2019 pentru „Maintenace Plan”. Dupa incheierea tranzactiei, clientii cu „Maintenance Plan” pentru licenta de retea vor avea, de asemenea, posibilitatea de a profita de oferta de tranzitie a abonamentelor multi-user, numai la prima reinnoire, după 7 august 2020.

Contractele „Mentenance Plan” vor fi retrase pe 7 mai 2021, iar abonamentele cu acces multi-users vor fi retrase pe 7 august 2021 si nu vor mai putea fi reînnoite.

Daca aveti un abonament multi-utilizator, numai la prima reinnoire, după 7 august 2020 puteti transforma un „seat” pentru două abonamente standard „named user”, la un nivel de cost asemanator cu ceea ce platiti astazi.

Ultima versiune de Design & Creation Suites va fi lansată în aprilie 2020, iar ultima dată pentru reinnoirea abonamentului „Maintenance plan” va fi pe 16 aprilie 2020. Clientii nu vor putea reinnoi Suites dupa 16 aprilie 2020


Ce faci in continuare?

Ne contactati pentru a afla mai multe informatii despre optiunile dvs. si despre ofertele comerciale disponibile.

Formular contact

Previous

Video Webinar: Utilizarea filtrelor de selectie in Revit MEP la sistemele pentru instalatii

Noutati MagiCAD 2021 pentru AutoCAD

Next

Click here to view all of our blog posts