Suport

Aflati mai multe despre Serviciul de Suport

TechCare – Asistenta Telefonica

TechCare este serviciul nostru de suport si asistenta telefonica, care acopera solutiile software CAD si BIM. Centrul de asistenta pentru clientii TechCare ofera un timp de raspuns garantat de cel mult 2 ore. Serviciul este operat de ingineri de aplicatii cu experienta si este disponibil de luni pana vineri, intre orele 8:30 si 17:30 (cu exceptia sarbatorilor legale).

Autodesk & Vendor Subscription Services

In zilele noastre, respectarea legii si gestionarea corecta a aplicatiilor software pe care le detineti sunt esentiale. Echipa noastra este pregatita sa va asigure suport pentru a utiliza aplicatiile software optim si in conformitate cu legea.

(Afla mai multe)

Data Management

Va ajutam sa va protejati proprietatea intelectuala – unul dintre bunurile critice ale companiei! Solutiile noastre robuste si sigure de gestionare a datelor furnizeaza instrumente avansate de acces la datele de proiectare.

(Afla mai multe)

Running Start Training

Serviciul nostru Running Start Training este conceput sa micsoreze timpul de tranzitie de la cursul de instruire la lucrul zilnic. Ne vom concentra pe punerea in practica a cunostintelor accumulate la curs intr-un proiect real si incorporarea celor mai bune practici in fluxurile dvs. de lucru.

(Afla mai multe)

Top 6 motive pentru a alege serviciile noastre de suport

(Apasa pe imaginea de mai jos)