Implementare Autodesk Construction Cloud

Ce este Autodesk Construction Cloud?

Autodesk Construction Cloud este o platforma care conecteaza integral echipele, fluxurile de lucru si datele in fiecare faza a procesului de constructie, ceea ce conduce la reducerea riscurilor, la maximizarea productivitatii si la cresterea profitului. Platforma reuneste de la faza de proiectare pana la faza de predare fiecare echipa din proiect, intr-o singura solutie software dedicata industriei constructiilor. Configureaza-ti fluxurile de lucru si colaboreaza in siguranta avand o singura sursa de informatii pentru tot proiectul.

ACC-Services

Deci, de unde incepem implementarea Autodesk Construction Cloud?

Pasul 1 – Alege produsul sau functionalitatile potrivite specificatiilor tale.

In centrul acestui mediu comun de date (Common Data Environment – CDE) se gaseste Autodesk Docs, o platforma cloud care permite organizarea, distribuirea si partajarea de fisiere. Se integreaza pe deplin cu instrumentele din colectia Autodesk AEC si ofera functionalitati cheie, cum ar fi:

  • Conectarea proiectare – executie
  • Controlul documentelor si accesul pe baza permisiunilor
  • Aprobarea documentelor
  • Instrumente de notare a observatiilor
  • Urmarirea centralizata a problemelor/incidentelor
  • Crearea si urmarirea transmiterii de date
  • Desktop Connector
  • Integrare cu AutoCAD si Revit
  • Suport 2D si 3D

Avand Autodesk Docs la baza, poti dezvolta apoi instrumente suplimentare pentru fazele de proiectare, planificare si constructie, care sa ofere functionalitati aditionale si sa acopere si alte fluxuri de lucru.

Îti place ce vezi? Daca doresti sa afli mai multe despre produsele individuale ACC, apasa aici.

Pasul 2 – Configurarea pachetului ACC implementat

Implementarea cu succes a Autodesk Construction Cloud a devenit piatra de temelie pentru programul nostru BIM Ready printr-o combinatie de servicii care cuprind: configurarea aplicatiei software, implementarea, instruirea utilizatorilor si instruirea administratorilor. Avand multe implementari de succes la activ, intelegem cum sa oferim aceasta solutia intr-un mod cat mai eficient posibil.

Te vom ajuta sa configurezi un „Pachet de servicii personalizat” care sa te asigure ca optimizezi implementarea fluxurilor de lucru specifice companiei tale, oferindu-ti in acelasi timp cele mai bune practici. De regula, acest pachet include:

  • Integrare de Baza
  • Implementare de Baza
  • Servicii Add-On
  • Servicii Extinse

Integrare de Baza: Instruire Start-up, analiza fluxuri de lucru, domeniu de aplicare.

Implementare de Baza: Configurare specializata, instruire specifica utilizatorilor si administratorului pentru mediul de lucru propriu.

Servicii Add-On: Activarea serviciilor speciale add-on pentru Autodesk Collaborate, Collaborate Pro, Takeoff si Build.

Servicii Extinse: Continut personalizat livrat pentru a imbunatati si promova o adoptare mai larga in organizatie, mai mult decat „BIM Power Users”.

Diagrama de servicii ACC (Autodesk Construction Cloud)

Daca doresti mai multe informatii despre serviciile de instruire, te rugam sa accesezi site-ul nostru la pagina de Instruire ACC.

Servicii de implementare ACC

Autodesk Docs Badge

Autodesk Docs – Implementare de Baza

Autodesk Docs Implementare de Baza este un serviciu rapid si direct care ofera accesul la aceasta solutie de gestionare a documentelor in cloud, solutie standard in industria constructiilor.

Pe langa furnizarea Autodesk Docs, acest serviciu include:

  • Consultanta
  • Configurarea si integrarea celor mai bune practici
  • Posibilitati de personalizare
  • Instruire Up and Running ‘Quick Start’ (pentru Administratori si Utilizatori)

Durata implementare2 zile

Autodesk Build Add-On

Autodesk Build Add-On adauga fluxuri de lucru in proiect, in cloud, complete si interoperabile, pentru a extinde si mai mult implementarea Autodesk Docs. Pe langa furnizarea Autodesk Build, specialistii nostri in tehnologie iti vor oferi:

  • Consultanta si expertiza
  • Configurarea si integrarea celor mai bune practici
  • Posibilitati de personalizare
  • Instruire Up and Running ‘Quick Start’

Durata implementare: 3 zile

Autodesk Build badge
Autodesk Bim Collaborate badge

Autodesk BIM Collaborate Add-On

Autodesk Collaborate Add-On este un serviciu proiectat sa imbunatateasca si mai mult implementarea Autodesk Docs. El ofera o implementare eficienta care iti permite sa beneficiezi de accesul la aceasta platforma de colaborare in cloud, standard in industrie. Pe langa furnizarea de BIM Collaborate sau BIM Collaborate Pro, specialistii nostri in industrie si tehnologie iti vor oferi:

  • Cel mai bune practici de administrare
  • Trei sesiuni individuale Quick Start

Durata implementare: 1 zi

Autodesk Takeoff Add-On

Autodesk Takeoff Add-On este un serviciu suplimentar care adauga la implementarea Autodesk Docs functionalitatea de estimare de cantitati, in cloud. Pe langa furnizarea Autodesk Takeoff, expertii nostri tehnici te vor ajuta cu:

  • Cele mai bune practici de administrare si prezentare generala
  • Prezentarea generala pentru utilizatorul care estimeaza cantitati 2D si 3D

Durata implementare1 zi

Autodesk Build badge

Servicii suplimentare de consultanta Autodesk Construction Cloud

Ocazional, o implementare poate fi mai complicata din cauza dimensiunii bazei de utilizatori sau a unei anumite configuratii necesare. In aceste scenarii, va recomandam abordarea unei implementari personalizate, care va include de obicei unul dintre urmatoarele servicii:

  • Sesiuni de introducere
  • Servicii de stabilire a obiectivelor
  • Servicii de configurare
  • Adaugarea unor sesiuni de instruire specifice
  • Suport in consultanta
  • Creare video-uri de referinta

Durata implementare: in functie de cerinte