TechCare-Engineering-Packs-Header_Final-Version

 

Inginerii dumneavoastra sunt depasiti de situatie?

In lumea actuala a tehnologiilor bazate pe cloud, “the Internet of Things", industria 4.0 si dezvoltarea automatizarii in diferite industrii pentru a imbunatati competitivitatea, este important sa aveti acces la specialistii din domeniul tehnicii si industriei potrivite. Acesti specialisti trebuie sa inteleaga mediul dumneavoastra de lucru si sa va poata oferi solutii care sa va sporeasca succesul si sa fiti mai apropiati de cerintele clientilor dumneavoastra.

Exista o conceptie gresita cum ca suportul tehnic este doar o polita de asigurare pentru cand ceva nu mai functioneaza. In timp ce acest lucru ar fi putut fi adevarat in trecut, insa clientii de astazi se asteapt la ceva in plus, iar serviciul de asistenta Man and Machine ofera mai mult.

TechCare Engineering Pack conceput pentru a va economisi timp si bani si pentru a va ajuta sa maximizati fiabilitatea si disponibilitatea sistemelor CAD esentiale, Man and Machine adopta o abordare proactiva in sprijinul dumneavoastra.

Cu un numar de peste 125 de ingineri in intreaga Europa, expertiza noastra este una dintre cele mai bune. Scopul nostru este de a va asigura ca solutiile dvs. CAD, CAM, BIM si Managementul datelor sunt utilizate corect si eficient, pentru a maximiza productivitatea personalului dumneavoastra si a inginerilor proiectanti.

TechCare Engineering Pack serviciul nostru extins de asistenta include asistenta software, inlocuire hardware, servicii de abonament si pachete de inginerie pentru a va furniza un suport tehnic imbunatatit, la fata locului, pe tot parcursul contractului.

Ce tipuri de pachete de inginerie sunt disponibile?

(Apasati pe imagini pentru mai multe informatii)

Ce este TechCare Engineering Pack?

Multi dintre clientii nostri doresc sa se asigure ca sistemele lor CAD sunt nu numai compatibile, ci si configurate  si optimizate in concordanta cu hardware-ul si sistemele de operare utilizate. Ca rezultat, putem personaliza serviciul de asistenta TechCare pentru a include suport tehnic proactiv la fata locului.

De obicei, acest lucru este folosit pentru a instala noi programe si / sau actualizari anuale, precum si efectuarea de controale de functionare care se uita la modul in care sistemul CAD este conectat in retea si configurat, stocarea si accesul la fisiere, completarea programelor, modul de creare a modelelor, sistemul hardware (procesor, grafica si memorie) si protectia impotriva virusilor si a programelor malware, pentru a asigura performante maxime.

Aceasta ar putea include, de asemenea, acces rapid la serviciile de consultanta, iar impreuna sa privim catre mediul dumneavoastra de afaceri si sa cautam modalitati de a aplica tehnologia pentru a va imbunatati relatia cu clientii, satisfactia sau eficienta costurilor in afacerea dumneavoastra.